The Sims 4 Hungary/The Sims Hungary - A Simtasztikus közösség


The Sims 4 Hungary kritika

Sok ilyen nevű oldallal találkoztam. A Facebook-on kb. hatot is találtam.
Közülük egyet emelek ki, melynek több mint háromezer a lájkolóinak száma. Ez a The Sims 4 Hungary nevű oldal, üzemel egy blogot:
The Sims Hungary – A Szimtasztikus közösséget

Miért pont The Sims Hungary?
Teszem fel a kérdést. Annyi ilyen nevű oldal van. Szerintem nem pont a legelőnyösebb, legegyedibb választás volt. Bízok benne, hogy ez is változni fog a jövőben.

A közösséget még valamikor a nyár előtt fedeztem fel. Azóta követem nyomon a szerkesztőség munkáját. Örülök, hogy választottak egy mottót hozzá. Így a tartalom mellett különlegesebbnek és egyedibbnek érzem a többi The Sims 4 és The Sims Hungary oldalaktól.

Térjünk ki a posztokra:
Színes, összeszedett és amit még hozzá szeretnék tenni, hogy változatos. Szinte csak a The Sims 4-gyel foglalkozik. Ami számomra és szerintem minden Sims 4 rajongónak fontos, hogy sok friss hírt osztanak meg. Jelenleg fut egy The Sims 3 játékkal illusztrált sorozat. Amit nagyon érdekesnek találok.
Korábban, a költözés előtt pedig több sorozat is futott ezzel a szériával és a másodikkal. Néha kell változatosság? Esetleg erre tudok gondolni...

Az utóbbi időben nagyon megkedveltem ezt a csapatot, mert számomra sok hasznos és érdekes dologra nyitották fel a szemem. Nem győzöm az általuk kiposztolt tippeket és modokat kipróbálni.

Tetszenek a versenyeik és maga a lebonyolításuk.

Külső:
Szép, igényes és változatos a Blog témája és a facebook oldal profil- és borítóképe.
Nagyon elnyerte a tetszésem a sok figyelem felkeltő kép és az azokon az írott szövegek. Én személy szerint nem tudok ellenállni, hogy ne kattintsak rájuk. Annyira bevonz a látvány...

Aktivitás:
Nekem ez a tempó megfelel, ahogy posztolják az érdekességeket. Mire az egyiket kipróbálom, már pont jön a következő. Időnként érezhető, hogy szünetel az oldal. De szerintem mivel diákok szerkesztik, így érhető:
nyári szünet, iskolakezdés, vizsgák... stb.

A posztok alatt is segítik a szerkesztők a játék rajongóit. Pontos és részletes segítséget nyújtanak. Én úgy látom, hogy a visszajelzésekkor elégedettek.
Jelenleg 4,9 csillagos az értékelésük a Facebook-on. Szerintem megérdemlik az elismerést.

Szerkesztők:
A legaktívabb, illetve a legtöbbet szereplő nevek: SimGuruZoli és Kyra.
Én úgy látom ők ketten viszik előre leginkább a blogot. Az utóbbi szerkesztő nevével szerintem már több oldalon is találkoztam. De erről majd egy másik kritikában fogok írni. Idén februárban bővült a csapat, hogy előtte mennyi szerkesztője volt az oldalnak, arról sajnos nincs információm. Blogra való költözéskor, már új nevekkel találkozhattunk. Szépen, szinte majdnem teljesen lecserélődött a „kezdő vagy induló” szerkesztő csapat. Időnként az ők neveik is láthatóak egy-egy posztnál.

Múlt és jelen:
A régi oldalon nagyon tetszett, hogy képekkel ki volt rakva, hogy eddig mi jelent meg a The Sims 4-ben: Kiegészítők, cuccos csomagok
Szerintem a régi oldal átláthatóbb volt. Itt-ott pedig nem ártana frissíteni a tartalmakat. Én bízok benne, hogy ez a jövőben még változni fog, hiszen a Blog folyamatosan bővül és fejlődik.

Pontozás:

Külső: 5*
Aktivitás: 4* (Saját megjegyzés: néha egy-egy szünet túl hosszúnak tűnik)
Posztok minősége: 4* (Hiányosnak érzem, nem tudtam meg mindent a The Sims 4-ről)
Segítségnyújtás: 5*
Versenyek, pályázatok megszervezése és lebonyolítása: 5*

Értékelve: 2017.09.28.

Értelés újra: egy vagy fél év múlva

Népszerű bejegyzések